Menu
Menu

SECOND HOME –
márkaélmény mesterfokon

A SECOND HOME-nak nagyon egyszerű a missziója: szeretnék jobbá tenni az emberek munkakörnyezetét, mert hisznek benne, hogy inspiráló környezetben mindig jobb dolgok születnek. Engem már itt megvettek. Azért is, mert pontosan így kell márkát építeni: van egy erős központi gondolatod, amire aztán minden mást felfűzhetsz.

A SECOND HOME hiper-stílusos közösségi környezetet kínál kreatív vállalkozóknak, freelancereknek és startupoknak. Lehet náluk kis stúdiót bérelni vagy “roaming member” tagságot váltani, amivel az összes közösségi részhez hozzáférhetsz. Ráadásul mindezt London kreatív központjának a szívében.

Mielőtt 2015-ben elindítottuk a DekoRatio londoni üzletágát, sokáig kutattam, hogy hol legyen a kinti központunk. Igazából csak egyetlen kritériumnak kellett megfelelnie: legalább olyan szívesen dolgozzak itt, mint otthon. De ha láttad már a budapesti stúdiónkat, akkor megérted, hogy nem volt egy könnyű menet. Így találtam rá a SECOND HOME-ra, ahol az ötlet, a design és a vásárlói élmény annyira egyben és rendben vannak, hogy egy percig sem kerestem tovább.

Fotó: Iwan Baan

Fotó: Iwan Baan

Iwan Baan

Munkahely = második otthon

A kreatív szakemberek fejében egyre kevésbé válik el az otthon és a munkahely fogalma – eköré a pofonegyszerű gondolat köré építették fel az egész SECOND HOME márkát. Minden létező eszközt bevetnek, hogy otthon érezd magad, egészen az olyan apró részletekig, hogy a recepción “Welcome Home” köszöntéssel fogadnak, vagy a tagsági kártyádhoz már egy pici makettet kapsz az egyik benti bútorról:

Fotó: Kevin Harald Campean

Fotó: Kevin Harald Campean

A design

Az arculatukban is zseniálisan visszaköszön a munka és magánélet dualitása, aminek a nagy metszetében ott van a SECOND HOME. Mindezt szuper színvilággal egészítették ki, ami egy nagyon könnyen továbbvihető vizuális alapot ad.

A beltér designt három dolog határozza meg: az ipari környezetbe bevágott térelválasztó üvegek, a százezer cserepes zöld növény, illetve a székek. A világ összes klasszikus, vintage, retro és modern designszékét összeszedték, így nincs két egyforma szék az egész helyen.

Fotó: Iwan Baan

Fotó: instagram.com/secondhome_io

Fotó: Iwan Baan

Mi a tanulság?

Ha csupán egy jól kinéző hely lenne, kedvesen mosolygó alkalmazottakkal és jól kitalált szolgáltatáscsomaggal, akkor hiányozna az egészből a lélek. Azért ennyire koherens az élmény, amit nyújtani tudnak, mert egy valós elkötelezettségen alapul az egész. Tényleg hisznek abban, hogy ha jó hangulatot teremtenek, akkor az emberek jól érzik magukat, és jobb teljesítményre képesek. És mindent meg is tesznek, hogy ezt elérjék. Na, így kell jó márkát építeni.

További cikkek