Menu
Menu

TOP 5+1 üzletportál trend
a nagyvilágból

Nem árulunk el újdonságot azzal, hogy az üzleted külső megjelenése az első lépés a pozitív vásárlási élményhez. Azonban egy közelmúltban végzett felmérésből az is kiderült, hogy az emberek közel fele kizárólag onnan ismeri a kedvenc helyi üzleteit, hogy menetközben felfigyelt az üzletportáljukra.

Éppen ezért nagyon fontos, hogy az üzletportálod mindig figyelemfelkeltő, igényes és tiszta legyen. Ezen túl azonban a lehetőségeid tárháza szinte végtelen. Hogy kicsit könnyebb legyen a választás, összegyűjtöttük neked a mostanában legnépszerűbb portáltrendeket.

1. Növények a betondzsungelben

Fotók: pinterest.com

A nagyvárosi fullbeton környezetben mindig is nagy volt az igény a természetes, zöld területek iránt. Ám a növények felhasználása az üzletportálodban nem csupán ezt a természet iránti folyamatos sóvárgást elégíti ki, hanem magát a zöld színt tudat alatt a növekedéssel, megújulással és sikerrel azonosítjuk. Egy növényből készült installáció továbbá nyugtató hatással van az emberekre, és már első látásra gondoskodó, otthonos érzést kelt bennük. Az ilyen mini-ökoszisztémák életben tartása nem mindig egyszerű feladat, ezért érdemes valamilyen igénytelenebb növényt, például mohát választanod.

2. Arany, arany, arany

Fotó: bpando.org

Egyik színnek és anyagnak sincs akkora presztízs értéke, mint az aranynak. Az egyik különleges technológiának a lényege, hogy egy nagyon vékony aranyfóliát tesznek két üveg közé, amit hermetikusan lezárnak. Nem egy mai találmány, az eredete ugyanis egészen a középkorig nyúlik vissza. Magyarországon ennek a technikának egyáltalán nincs hagyománya, Amerikában azonban elképesztően divatba jött az elmúlt években. Az eredeti technológiát egyébként már itt sem mindig alkalmazzák, mert ez a sajátos megjelenés egy egyszerű, költséghatékony fóliával is elérhető.

3. Corten az idők végezetéig

Fotók: pinterest.com

A COR-TEN márkából köznevesült corten egy olyan speciális acélt jelöl, amit érdekes módon pont egy nemesrozsda réteg tesz rozsdamentessé. A corten már komoly karriert futott be a kertészetben, az utóbbi években pedig a cégtáblák és portál dekorációk között is egyre népszerűbbé vált. Karbantartást szinte egyáltalán nem igényel, hiszen pont az teszi különlegessé, hogy a felülete az idő előrehaladtával folyamatosan változik és korrodálódik.

4. Valódi fa

A fából készült cégtáblákat és dekorációs elemeket már ősidők óta használjuk. Ám a technológia fejlődése teljesen új távlatokat nyitott ezen a területen. A lézergravírozás és a CNC gépek alkalmazásával ma már gyakorlatilag bármilyen design tervet megvalósíthatsz igazi fából – a nagyon rusztikustól az elegánson át a trendi, bevállalósig. A fa kellemes, természetes kisugárzása mellett pedig egy igazán tartós végeredményt kapsz. Nem kell izzókat cserélned, és nincs, ami rozsdásodjon. Egy kültéri fa cégtábla például akár évekig is teljesen ellenáll az időjárásnak.

5. Turistamágnes tárgyak

Elsőre kicsit túlzásnak tűnhet, de manapság nagyon menőnek számítanak azok a portálok, amikbe valamilyen hétköznapi tárgyat is beépítenek. A leggyakrabban biciklit, széket, írógépet vagy borosüveget szoktak, de igazából csak a fantáziád szab határt. A végeredmény pedig egy nagyon egyedi és figyelemfelkeltő üzlet lesz, amit még a turisták is nonstop lefotóznak (ahogy mi is tettük Londonban ezzel a kávézóval).

+1. Hajlított neon nosztalgia

A neon feliratok klasszikus, ikonikus varázsa már önmagában meghatározza az üzletedről alkotott benyomást. Nosztalgikus megjelenésükkel instant személyesebbé és időtlenebbé teszik a vállalkozásodat a vásárlók szemében. Amellett, hogy egy teljesen személyre szabható és nagyon vagány design megoldás, borzasztóan tartós is – legalább 10 év eltelik, mire először javítanod kell rajta valamit.

További cikkek