Menu
Menu

Világsikerű magyar orr:
Parfums Viktoria Minya

Tudtad, hogy évente közel 1500 új parfümöt dobnak piacra? Ebből a kínálatdömpingből kitűnni már önmagában nagy feladat, de van egy apró szeglete, ahová bejutni is lehetetlen. Ez a niche parfümök piaca – a világ legjobb parfümművészei uralják, évekig tökéletesített illatokkal. Nem kis büszkeséggel mondhatjuk el, hogy Minya Viktória első magyar tervezőként beírta magát a történelmükbe.

Viktóriát egész életében vonzották az illatok. Már gyerekként megpróbálta a frissen vágott füvet palackba zárni, kamaszkorában pedig minden szabadidejét a parfümériák polcai közt töltötte.
Majd a szenvedélye életcéllá változott, és évekig gyűjtött arra, hogy a parfümkészítés francia bölcsőjében, Grasse-ban tanulhasson.

Fotó: Maklári Tót Attila

Az iskola után megnyílt előtte az út a legnagyobb parfümházakhoz, ám hamar rádöbbent, hogy a futószalagon gyártott tömegillatok nagyon távol állnak tőle. Párizsi műhelyében saját parfümmárka alkotásába fogott, aminek középpontjában egy nagyon világos küldetés állt:

Szerette volna visszarepíteni az embereket a parfümök aranykorába, mikor a viselésük még különleges és exkluzív élmény volt.

Hedonist

Három év munkájából végül megszületett a Hedonist:

Parfums Viktoria Minya

Viktória első parfümje világszerte óriási sikert aratott, azóta pedig négy új illattal bővült a kollekció. De egyvalami nem változott: az illat komponálásától a lenyűgöző designig minden azért van, hogy bárki átélhesse a parfümművészet elfelejtett élményét – akár egy laza kedd reggelen is.

Fotó: Herendi Dániel

Ez a fajta küldetéstudat pedig kulcsfontosságú a márkaépítésben. Mert ma már senkit sem érdekel, hogy mit csinálsz. Arra kíváncsiak, hogy miért csinálod. Milyen változást akarsz elérni a világban, és hogyan tudod jobbá, különlegesebbé tenni az életüket. A küldetésed ad okot arra, hogy a márkád létezzen, és ez az, amitől valódi szereped lehet az emberek életében.

Találd meg a saját küldetésed, azt a célt, amivel valóban azonosulni tudsz, és máris egy lépéssel közelebb vagy hozzá, hogy fontos része legyél az emberek életének. Mert ha azt akarod, hogy veled tartsanak, először nem árt elmondanod nekik, hogy hová is mész.

 

További cikkek