Menu
Menu

Az édességpiac úttörője:
SUGAR!

Mikor először felmerült az ötlet, hogy mutassuk be a szuper magyar designt és márkaépítést, egy szót írtam azonnal a papíromra: SUGAR! Azt hiszem, ez sok mindent elárul.

A Paulay Ede utcában rejtőző design cukrászda már 10 éve elsőszámú célpont mindenkinek, akik édes élményre vágyik – a bohém turistáktól a tétova Tinder randizókig. Mindezt pedig azzal érte el, hogy végérvényesen szakított a berögzült hagyományokkal, és teljesen új, saját kategóriát teremtett az édességpiacon.

Minden márka alapvető törekvése, hogy megkülönböztesse magát a versenytársaktól, de egy olyan zsúfolt piacon, mint például az édességeké, ez szinte lehetetlen. Ilyenkor egy lehetőséged marad: tenni egy merész lépést a kategória határain kívülre. Itt pedig magasról tehetsz az elvárásokra, és megteremthetsz egy helyet, ami egyedül a tiéd.

Ezt tette Horváth Eszter, a SUGAR! tulajdonosa is. Megálljt parancsolt a sütemények unalomig ismert kerek és szögletes formáinak, és megálmodott egy olyan világot, ahol az édességek legalább annyira szépek, mint amennyire finomak. Így született meg Magyarország első design cukrászdája.

Elsőnek lenni pedig annyit tesz, hogy mindig te jutsz először az emberek eszébe, mikor erre a termékre lesz szükségük. Miért nem tesz akkor mindenki így? Mert különbözni a többiektől nagyon nehéz. Ám a SUGAR! jó példa arra, hogy egyáltalán nem lehetetlen.

Mit tanulhatsz a SUGAR!-tól?

1.Találj egy új megközelítést a termékedhez!

Miért ne lehetne az édesség vizuális élmény is?

2. Igazítsd ehhez vásárlási élményt!

A beltéri design egy vizuális élmény minden létező összetevőjét felvonultatja: rendhagyó formák, ragyogó színek, izgalmas vonalvezetés és humoros megoldások alkotják az összképet.

3. Újulj meg folyamatosan!

Negyedévente változik a téma (a cirkuszi kollekciótól az unikornisokig), aminek az aktuális verzióját mindig tökéletesen integrálják az üzlet megjelenésébe. Ez a fajta konzisztens megújulás a régi vásárlók számára is új élményt tud nyújtani minden alkalommal.

Gondold végig, milyen extra tulajdonsággal tudod felruházni a termékedet, ami eddig még senkinek sem jutott eszébe. Ha pedig megtaláltad, hogy a te márkád miben tudna igazán különbözni, tedd meg azt a bizonyos lépést, és kezdd el építeni a saját kategóriádat.

További cikkek