Menu
Menu

Inspiráló magyar márkák

Brandépítés bakelitből: Vinylize

Egy szemüveg, ami zenéből készült – ezzel az üzenettel célozta meg a Vinylize a zenerajongókat és nőtte ki magát Budapestről egy olyan világmárkává, amit ma Elton John, Robbie Williams és Quentin Tarantino is büszkén hordanak.

Tovább olvasom »

Babzsákfotel = Blup!

Walkman, Frisbee, Jacuzzi, Teflon – valamikor mindegyik márkanévként indult, de annyira beégtek a vásárlók tudatába, hogy ma már mindent így hívunk, ami kicsit is hasonlít rájuk. Ez minden marketinges álma (és egyben rémálma is), de nagyon ritka, mikor egy magyar márkának tényleg sikerül valóra váltania. Ettől olyan különleges a Blup!, aminek a neve mára tökéletesen összeforrt a babzsákfotelekkel.

Tovább olvasom »

Fodrászokkal suttogó: Close

Ritka, amikor olyan márkanevet tudsz választani, ami három klassz dolgot jelent egyszerre, a Close fodrászszalonnak mégis sikerült. De ahhoz, hogy a város egyik legkeresettebb szalonjává váljon, még egy dologra szükség volt: nagyon okos employer brandingre.

Tovább olvasom »

Édes a siker: chocoMe

Hogyan lett egy munkanélküli marketingesből egy csokoládé világmárka tulajdonosa? Először is mindenkinél jobban hitt benne. Másodszor pedig a tökéletes receptet követte: folyamatos fejlődés, jó design és egy nagy adag maximalizmus.

Tovább olvasom »

Mosóprogram – design habbal: Bubbles

Van, aki egy leprikón kulcstartóval tér haza Írországból, és van, aki egy remek vállalkozás koncepciójával, ami betölthet itthon egy piaci rést. A Bubbles tulajdonosa az utóbbi tábort erősíti, mert a világszerte elterjedt önkiszolgáló mosodát tökéletesen integrálta a hazai köztudatba.

Tovább olvasom »