Menu
Menu

Kedvenc márkáink a nagyvilágból

Mit is árul a Coca-Cola?

A Coca-Cola közel másfél évszázados sikertörténete alatt elkövette a történelem leghíresebb branding baklövését, amibe kis híján belebukott az egész cég – mert nem értették meg, hogy valójában mit is árulnak.

Tovább olvasom »

Supreme – a streetwear luxus brandje

Te képes lennél 24 órát sorban állni egy méregdrága kapucnis pulcsiért? Csak mert egy csomó ember pontosan ezt csinálja minden csütörtökön, amikor a Supreme kiad néhány új ruhadarabot az éppen aktuális kollekciójából. Vajon miért?

Tovább olvasom »

SECOND HOME – márkaélmény mesterfokon

A SECOND HOME egy hiper-stílusos közösségi tér, ahol az ötlet, a design és a vásárlói élmény annyira egyben van, hogy tökéletes példaként szolgálnak arra, hogyan kell jó márkát építeni.

Tovább olvasom »

London legmenőbb edzőterme: GYMBOX

A GYMBOX valószínűleg már elég sok londoni nagymamánál kiverte a biztosítékot. Pofátlanul merészek és bevállalósak – amivel pont azokat az embereket vonzzák, akik a legnagyobb hatással vannak másokra. Ez pedig elég jól jön, mikor márkát akarsz építeni.

Tovább olvasom »